"What is love? The total absence of fear, said the Master.
What is it we fear? Love, said the Master."

duminică, 18 septembrie 2011

Concurs : Castiga Enciclopedia Universala Britannica !

Participa in perioada 12 septembrie – 2 octombrie 2011 (ora 23.59) la acest concurs si poti castiga Enciclopedia Universala Britannica (16 volume)
 Ce trebuie facut pentru a participa la concurs?
Povesteste-ne o intamplare petrecuta in scoala / liceu, de care iti aduci aminte cu placere ( si ) in acest moment !
Fara rautati !

Va fi un singur castigator, desemnat cu ajutorul random.org
Conditii :
  • folositi o adresa de email valida (veti fi contactati la respectiva adresa)
  • lasati UN SINGUR COMENTARIU
Puteti sustine concursul dand click pe “+1″-ul de mai jos sau anuntandu-l pe blogul personal.
Am participat si eu si dau mai departe:

http://blogulcolectionarului.net/2011/09/concurs-castiga-enciclopedia-universala-britannica/

5 comentarii:

  1. Liceul...cimitir al tinereti mele...
    Eu sunt trecuta de mult de vremea liceului, deja au trecut cativa ani si de la intalnirea de 10 ani.
    cand ma gandesc la liceu nu-mi amintesc o intamplare anume, ci mai mult chipurile colegilor, asa la o prima strigare, si mai apoi tot felul de trasnai pe care le faceam.
    dar eu am fost mult prea silitoare in liceu si mult prea cuminte, asa ca la capitolul trasnai nu am nimic senzational de povestit. am fost plictisitor de cuminte si de linistita ca liceeana, nu am chiulit niciodata, daca poti sa iti imaginezi asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cine a castigat. Vad ca nu au anuntat. Oricum, mi-a placut sa particip, chiar daca n-am castigat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Concursul a fost destinat ca să se facă trafic la un anumit site....

    RăspundețiȘtergere