"What is love? The total absence of fear, said the Master.
What is it we fear? Love, said the Master."

miercuri, 17 august 2011

Muriel Barbery - Eleganta ariciului

Din seria ce carti mi-am mai cumparat :) Cartea a aparut in 2009, dar am tot amanat sa mi-o cumpar, si mai bine am prins-o la reducere! Sunt mereu reduceri la Nemira. Am aflat ca s-a facut si un film dupa aceasta carte, film pe care sigur il voi cauta si vedea! http://www.imdb.com/title/tt1442519/
 "Nimeni nu si-ar fi imaginat ca acest roman tandru, amuzant si filozofic, se va bucura de un asemenea succes. Pentru unii, este o combinatie intre Lumea Sofiei de  Jostein Gaarder si saga familiei Malaussene de Daniel Pennac. Pentru altii, o versiune romanesca a filmului Fabulosul destin al lui Amelie Poulain. Oricum ar fi, cititorii nu-i pot rezista!" Le Monde


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu