"What is love? The total absence of fear, said the Master.
What is it we fear? Love, said the Master."

vineri, 19 august 2011

Lista Carti

Pentru această leapşă, înşiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie să pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.De la Bia

A - Agonie si extaz - Irving Stone
B - Biblioteca noptii - Alberto Manguel
C - Caietul de la Talamanca - Emil Cioran
D - Despre limita - Gabriel Liiceanu
E - Eleganta ariciului - Muriel Barbery
F - Pluralism si conflict social - Silviu Brucan
G - Eugenie Grandet - Balzac
H - M-am hotarat sa devin prost - Martin Page
I - Insula cu elice - Jules Verne
J - Jude nestiutul - Thomas hardy
K - Expeditia Kon-Tiki
L - La rascruce de vanturi - Emily Bronte
M - Marile sperante - Charles Dickens
N - Nunta in cer - Mircea Eliade
O - Cicero si prietenii sai - Gaston Boissier
P - Pe neasteptate, un inger - Jaime Bayly
Q -pas
R - Misterul manuscrisului - Michael Innes
S - Suflete tari - Camil Petrescu
T - Terapia - David Lodge
U - Un om sfarsit - Giovanni Papini
V -Vorbe de duh - Des Machale
W - Doamna Dalloway - Virginia Woolf
X - Murder on the Orient Express - Agatha Christie
Y - Viata lui Jung - Frank McLynn
Z - pas



3 comentarii:

  1. E un blog minunat, imi place tema ta la nebunie, f originala! Am sa revin constant. Daca ai putea face ceva cu optiunea de comment-uri, ar fi minunat.. practic e imposibil sa comentezi daca nu ai unul din conturile respective.. :)
    Great job!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi ca mi-ai atras atentia. Am modificat acum, oricine poate sa lase comment, chiar daca nu are un blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, mult mai bine :) Imi place f mult blogul, ar trebui sa ii faci mai multa publicitate, e chiar f bun!

    RăspundețiȘtergere